Повернення товару
Лікарські засоби і вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.
Споживач має право повернути лікарський засіб до аптеки за умови наявності розрахункового документу (фіскального чеку) та у межах терміну придатності у таких випадках:
- у разі придбання ліків неналежної якості, що підтверджується висновком про якість лікарських засобів, виданим підпорядкованою лабораторією територіального органу державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) та/або уповноваженою лабораторією;
- у разі наявності розпорядження Держлікслужби про заборону обігу лікарського засобу.
У той же час, відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 не підлягають обміну (поверненню), зокрема, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та ряд непродовольчих товарів.
Крім того, щодо лікарських засобів належної якості діє норма наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, а саме: лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають, про що в кожній аптеці розміщено оголошення в залі обслуговування.
На медичні вироби, які придбані споживачем для особистих потреб, поширюються вимоги ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо прав споживачів у разі придбання товару належної якості та вимоги ст. 8 зазначеного Закону щодо прав споживачів у разі придбання товару неналежної якості.